Asbestautorisation - kvalitetsledelsessystem

Fra 1. januar 2025 er der regler om, om
så du efter 1. januar 2025 fortsat kan arbejde med asbest? Eller måske er du i tvivl om, hvor du skal starter, samt hvordan du kommer i gang og i mål? Hvis du har brug for hjælp, så tag fat i os. Vi kan nemlig hjælpe dig med opsætning af dit kvalitetledelsessystem og sikre at du efter 1. januar 2025 fortsat kan udføre asbestarbejde.
Du har styr på håndværket - vi hjælper dig med dokumentationen:
- Få en skræddersyet kvalitetsledelseshåndbog oprettet og klar til brug i din virksomhed.
- Din håndbog bliver tilpasset din virksomhed med alle nødvendige grundoplysninger.
- Du får en overskuelig oversigt over de områder, du selv skal udfylde for at sikre overholdelse af autorisationskrav.
- Håndbogen får en struktur, der passer til din virksomheds formål og opgavetyper.
- Alle nødvendige dokumenter til forhåndsgodkendelse bliver oprettet for dig.
- Du får bilag, der sikrer, at alle opgaver dokumenteres korrekt og kan fremvises ved fremtidige audits.
- En liste med huskepunkter hjælper dig med nemt at holde din KLS-håndbog opdateret fremover.
Derfor skal du have et kvalitetsledelsessystem
Folketinget vedtog i 2024 at nedrivning af asbest fremover kun må laves af virksomheder, der har en autorisation. For at kunne få denne autorisation skal virksomheden have et kvalitetsledelsessystem og en godkendt fagligt ansvarlig.
Hvis du er i tvivl om, hvad kvalitetsledelsessystemet skal indeholde, så kan du se dette gratis webinar.
Du kan altid kontakte os på tlf.: 98 21 32 00 eller kls@etn.eurofins.com, hvis du vil vide, hvordan vi kan hjælpe dig og sørge for, at du har et kvalitetledelsessystem klar til godkendelse.